BŐVEBB INFORMÁCIÓK A GedeON RENDSZERRŐL
NAV-online számlázó megoldás
A NAV SZÁMLA-ADATSZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG AUTOMATIKUS TELJESÍTÉSÉRE
és
A KÖTELEZŐ KASSZA KIVÁLTÁSÁRA.
A Faktoriál Kft-ben 25 évnyi informatikai tapasztalatra alapozottan alakítottuk ki
GedeON NAV-online moduláris számlázó és kereskedelmi rendszerünket
, mely partnereink elvárásaihoz igazodva, az Ön által választott kiépítettségtől függően képes a legegyszerűbb számlázást, vagy éppen a cikkelemes készletnyilvántartást,
de akár a számlák pénzügyi nyilvántartását és kielégítettség figyelését is támogatni.
GedeON a NAV számla-adatszolgáltatási kötelezettségüket automatikusan teljesíti!
Hogy Önnek ne kelljen drága pénztárgépre és annak üzemeltetésére költenie nehezen megkeresett bevételeit,
elkészítettük GedeON rendszerünk ágazat specifikus moduljait, amelyek
- célirányosan a pénztárgép használatra kötelezettek körébe 2017.01.01-től bevont szolgáltatói körök igényeire szabott funkcionalitásúak,
- az aktuális jogszabályoknak megfelelő működnek,
- az online pénztárgépes nyugtaadást 100%-ban kiváltják,
- segítő automatizmusokkal teletűzdeltek,
- egyszerűek és gyorsan kezelhetők
Mit nyújt Önnek a GedeON rendszer?
Leveszi az Ön válláról az adminisztrációs terheket!
- Nyilvántartja Szolgáltatásait, Árait, Ügyfeleit/Vendégeit/Klienseit
- Egyszerűsített számlát és Stornó számlát készít
- Automatikusan feladja a NAV-hoz a jogszabályban előírt számla adatokat
- Elkészíti a kötelező, havi NAV adatszolgáltatást (Kitölti a PTGSZLAH elektronikus nyomtatványt, amit az ÁNYK program segítségével fel lehet küldeni a NAV-hoz.)
- Megfelel a kötelező adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatásnak (Képes leválogatni a számlákat tetszőleges időszakra, vagy számlaszám intervallumra, s a jogszabály által előírt elektromos file formátumba írni azokat.)
- Időszaki forgalmi jelentést készít a könyvelője számára Excelben is megnyitható, s akár a könyvelő programba importálható elektronikus állományban
- Információkat szolgáltat termékeinek, szolgáltatásainak időszakos forgalmairól
- Szakma specifikus szolgáltatásokat kínál (Vendég előjegyzések vezetése naptárban; Bérlet és Bérlet felhasználás nyilvántartása; Vendég/Kliens/Ügyfél karton vezetés, Kezelés nyilvántartás, Ügyfél elégedettséget növelő kapcsolat tartás támogatása)
Milyen előnyökkel jár a GedeON használata?
Több százezer Ft költséget takarít meg Önnek, s ezzel növeli a profitját!
- Nem kell online pénztárgépet vásárolnia és üzembe helyeztetnie (kb. 100.000 – 180.000 Ft)
- Nem kell megfizetnie az online pénztárgép éves kötelező felülvizsgálati díját, a hozzá kapcsolódó kiszállási díjat, valamint a szintén kötelező, hatósági áras adatkommunikációs díjat (kb. évi 45.000 Ft)
- Jelentős mértékben csökkenti, vagy teljes egészében ki is váltja az adminisztrációs munkát, így már havi szinten is jelentős (akár 8-10 óra) időt spórol meg Önnek, amit akár üzletfejlesztésre fordíthat
Nem igényel külön beruházást
- Akár a magánéletben használt számítógépén (Laptop, Notebook, PC) és nyomtatón is üzemeltetheti - vagy az üzleti célra megvásárolt eszközeit használhatja magán célra is!
- Nem kell megvennie a szoftvert, havi bérleti díj megfizetése ellenében bérelheti
- Csak abban az időszakban keletkezik költsége, amikor bevétele is!
Speciális igényeket is kiszolgál
- Megoldja több Üzlet (Pénzbevételi hely) együttes kezelését
- Megoldja az egy üzletben dolgozó több kolléga együttes kezelését
- Megoldja az egy üzletben dolgozó több vállalkozó/vállalkozás egyidejű, párhuzamos kezelését ugyanazon az eszközön!
Mit kap Ön a havi bérleti díj fejében?
- az online pénztárgépes nyugtaadást 100%-ban kiváltó, az aktuális jogszabályoknak megfelelően működő, szakma specifikus számítógépes rendszer használati jogát az adott időszakra
- telefonos support támogatást a rendszer üzemeltetéséhez (munkanapokon: 8:00 – 16:30 óra között)
- interneten keresztüli Help Desk szolgáltatást a szoftverünk, vagy a szoftverünk által előállított adatok esetleges problémáinak elhárításához (munkanapokon: 8:00 – 16:30 óra között)
- garanciális hibajavítást
- jogszabály változások követését, a meglévő rendszer szolgáltatások jogszabályok szerinti aktualizálását
- operációs rendszerváltozások követését
- szoftverfrissítések elkészítését
Miért a GedeON-t válassza más szoftverekkel szemben?
- mert a GedeON nem egy általános számlázó program, hanem ágazat specifikus, ’testhez símuló’, sok-sok speciális lehetőséget biztosító, profit termelő megoldás
- mert a GedeON mögött egy lelkes, profi csapat áll, aki képes az Ön egyedi igényeit is megoldani
- mert mi már 25 éve megbízhatóan szolgáljuk ügyfeleinket, s bizton számíthat ránk a jövőben is a GedeON üzemeltetésének támogatásában, a jogszabályok követésében
Bérelje GedeON rendszerünket!
A havi bérleti díj kevesebb, mint egy pénztárgép 1 hónapra eső üzemeltetési költsége!
ÁRAZÁSRÓL BŐVEBBEN ITT!