BŐVEBB INFORMÁCIÓK A GedeON RENDSZERRŐL

NAV-online számlázó megoldás

A NAV SZÁMLA-ADATSZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG AUTOMATIKUS TELJESÍTÉSÉRE
és
A KÖTELEZŐ KASSZA KIVÁLTÁSÁRA.


A Faktoriál Kft-ben 25 évnyi informatikai tapasztalatra alapozottan alakítottuk ki GedeON NAV-online moduláris számlázó és kereskedelmi rendszerünket , mely partnereink elvárásaihoz igazodva, az Ön által választott kiépítettségtől függően képes a legegyszerűbb számlázást, vagy éppen a cikkelemes készletnyilvántartást, de akár a számlák pénzügyi nyilvántartását és kielégítettség figyelését is támogatni.

GedeON a NAV számla-adatszolgáltatási kötelezettségüket automatikusan teljesíti!

Hogy Önnek ne kelljen drága pénztárgépre és annak üzemeltetésére költenie nehezen megkeresett bevételeit, elkészítettük GedeON rendszerünk ágazat specifikus moduljait, amelyek

  • célirányosan a pénztárgép használatra kötelezettek körébe 2017.01.01-től bevont szolgáltatói körök igényeire szabott funkcionalitásúak,
  • az aktuális jogszabályoknak megfelelő működnek,
  • az online pénztárgépes nyugtaadást 100%-ban kiváltják,
  • segítő automatizmusokkal teletűzdeltek,
  • egyszerűek és gyorsan kezelhetők

Mit nyújt Önnek a GedeON rendszer?

Leveszi az Ön válláról az adminisztrációs terheket!

  • Nyilvántartja Szolgáltatásait, Árait, Ügyfeleit/Vendégeit/Klienseit
  • Egyszerűsített számlát és Stornó számlát készít
  • Automatikusan feladja a NAV-hoz a jogszabályban előírt számla adatokat
  • Elkészíti a kötelező, havi NAV adatszolgáltatást (Kitölti a PTGSZLAH elektronikus nyomtatványt, amit az ÁNYK program segítségével fel lehet küldeni a NAV-hoz.)
  • Megfelel a kötelező adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatásnak (Képes leválogatni a számlákat tetszőleges időszakra, vagy számlaszám intervallumra, s a jogszabály által előírt elektromos file formátumba írni azokat.)
  • Időszaki forgalmi jelentést készít a könyvelője számára Excelben is megnyitható, s akár a könyvelő programba importálható elektronikus állományban
  • Információkat szolgáltat termékeinek, szolgáltatásainak időszakos forgalmairól
  • Szakma specifikus szolgáltatásokat kínál (Vendég előjegyzések vezetése naptárban; Bérlet és Bérlet felhasználás nyilvántartása; Vendég/Kliens/Ügyfél karton vezetés, Kezelés nyilvántartás, Ügyfél elégedettséget növelő kapcsolat tartás támogatása)

Milyen előnyökkel jár a GedeON használata?

Több százezer Ft költséget takarít meg Önnek, s ezzel növeli a profitját!

  • Nem kell online pénztárgépet vásárolnia és üzembe helyeztetnie (kb. 100.000 – 180.000 Ft)
  • Nem kell megfizetnie az online pénztárgép éves kötelező felülvizsgálati díját, a hozzá kapcsolódó kiszállási díjat, valamint a szintén kötelező, hatósági áras adatkommunikációs díjat (kb. évi 45.000 Ft)
  • Jelentős mértékben csökkenti, vagy teljes egészében ki is váltja az adminisztrációs munkát, így már havi szinten is jelentős (akár 8-10 óra) időt spórol meg Önnek, amit akár üzletfejlesztésre fordíthat

Nem igényel külön beruházást

  • Akár a magánéletben használt számítógépén (Laptop, Notebook, PC) és nyomtatón is üzemeltetheti - vagy az üzleti célra megvásárolt eszközeit használhatja magán célra is!
  • Nem kell megvennie a szoftvert, havi bérleti díj megfizetése ellenében bérelheti
  • Csak abban az időszakban keletkezik költsége, amikor bevétele is!

Speciális igényeket is kiszolgál

  • Megoldja több Üzlet (Pénzbevételi hely) együttes kezelését
  • Megoldja az egy üzletben dolgozó több kolléga együttes kezelését
  • Megoldja az egy üzletben dolgozó több vállalkozó/vállalkozás egyidejű, párhuzamos kezelését ugyanazon az eszközön!

Mit kap Ön a havi bérleti díj fejében?

  • az online pénztárgépes nyugtaadást 100%-ban kiváltó, az aktuális jogszabályoknak megfelelően működő, szakma specifikus számítógépes rendszer használati jogát az adott időszakra
  • telefonos support támogatást a rendszer üzemeltetéséhez (munkanapokon: 8:00 – 16:30 óra között)
  • interneten keresztüli Help Desk szolgáltatást a szoftverünk, vagy a szoftverünk által előállított adatok esetleges problémáinak elhárításához (munkanapokon: 8:00 – 16:30 óra között)
  • garanciális hibajavítást
  • jogszabály változások követését, a meglévő rendszer szolgáltatások jogszabályok szerinti aktualizálását
  • operációs rendszerváltozások követését
  • szoftverfrissítések elkészítését

Miért a GedeON-t válassza más szoftverekkel szemben?

  • mert a GedeON nem egy általános számlázó program, hanem ágazat specifikus, ’testhez símuló’, sok-sok speciális lehetőséget biztosító, profit termelő megoldás
  • mert a GedeON mögött egy lelkes, profi csapat áll, aki képes az Ön egyedi igényeit is megoldani
  • mert mi már 25 éve megbízhatóan szolgáljuk ügyfeleinket, s bizton számíthat ránk a jövőben is a GedeON üzemeltetésének támogatásában, a jogszabályok követésében

Bérelje GedeON rendszerünket! A havi bérleti díj kevesebb, mint egy pénztárgép 1 hónapra eső üzemeltetési költsége!

ÁRAZÁSRÓL BŐVEBBEN ITT!

© Copyright 2023 Manes Winchester. All Rights Reserved.